ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjizJDv-OV68fdjncz5wvucOba69UG8j9AuPds_eKfpICGCHCgzdbY6Mmx4oogxFWaWHXNIhZL4QFCPacS_iB6dIqIudicTR28k599SwAiQwf95yt_p9y6vWC6FqqMTpnoA6BeU50PBCaU/s320/pjun544l.jpg)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Ρυθμική Γυμναστική
Θέμα: Γνωριμία με τα όργανα της Ρυθμικής (κυκλική γύμναση)
Στόχοι:
Οι μαθητές να
- εκτελούν ρυθμικές γυμναστικές προτάσεις (κινητικές – στατικές).
- εκτελούν ρυθμικές γυμναστικές προτάσεις με τη χρήση οργάνων.
• μπάλες
• κορδέλες
• σχοινάκια
• στεφανάκια
• ράβδοι (κορίνες)
- παρουσιάζουν σε ομάδες ένα συγχρονισμένο πρόγραμμα από ρυθμικές γυμναστικές προτάσεις με τη χρήση οργάνων.
- χρησιμοποιούν κατά την εκτέλεση ατομικών ή ομαδικών ρυθμικών γυμναστικών προτάσεων διαφορετικά επίπεδα, διαφορετικές κατευθύνσεις και διαφορετικές εντάσεις.
- γνωρίσουν το μοντέλο της κυκλικής γύμνασης με σταθμούς δραστηριοτήτων.
Υλικά:
5 διαφορετικοί σταθμοί με:
• μπάλες
• κορδέλες
• σχοινάκια
• στεφανάκια
• ράβδοι (κορίνες)
Καρτέλες με οδηγίες
Καρτέλες με εισηγήσεις
Χώρος: Κλειστή αίθουσα
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ
Συγκέντρωση – Στοχοθεσία – Έλεγχος
Κινητικές – Στατικές προτάσεις
Τα παιδιά αραιώνουν στο χώρο και εκτελούν πότε κινητικές και πότε στατικές προτάσεις με το σώμα τους.
Ζητούμε από τα παιδιά να χρησιμοποιήσουν στις προτάσεις τους
- και τα τρία επίπεδα του χώρου ( χαμηλό – μεσαίο – ψηλό)
- διαφορετικές κατευθύνσεις
- διαφορετικές μορφές μετακίνησης
- διαφορετικές εντάσεις
ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ
Δίνουμε στις ομάδες την καρτέλα εργασίας
Στην καρτέλα δίνουμε οδηγίες και συμβουλές που πρέπει να θυμούνται όταν δουλεύουν στις ομάδες τους καθώς και το πως η ομάδα θα μετακινείται από σταθμό σε σταθμό με το σήμα του εκπαιδευτικού.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiApH23-ZmUtAePS85xklIXIf39HZvKI1nXmrXpGfaklClFftPAJiYzbp4_65ZV42ohvQGsWQslMzkoqy7tD9Y5Mmw77N_D40W0c03EIicPq_XWoPU0WKzCTR9IUVAICdKNEJcyJpXSGwU/s320/rythm1.bmp)
Η κάθε ομάδα θα περάσει με τη σειρά από 5 σταθμούς
• μπάλες
• κορδέλες
• σχοινάκια
• στεφανάκια
• ράβδοι (κορίνες)
Σε κάθε σταθμό υπάρχει καρτέλα με οδηγίες αλλά και καρτέλα με ιδέες (βλέπε ΚΑΡΤΕΛΕΣ - ΡΥΘΜΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ) που θα βοηθήσει τα παιδιά στην εργασία τους.
Καρτέλα με οδηγίες
Αλλαγή σταθμού κάθε 5 λεπτά με το σήμα του εκπαιδευτικού.
ΤΕΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ
Συζητούμε το στόχο του μαθήματος και τα παιδιά λένε τις εντυπώσεις τους από την επαφή τους με τα όργανα της ρυθμικής γυμναστικής.
Αναφορά στην επέκταση του θέματος σε επόμενα μαθήματα με ξεχωριστά μαθήματα για κάθε ένα από τα όργανα.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου