![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjbFcIRjdXwyjEHs7ZeOvOYYx92ooBK71dGQRy28w60tL09GS_-RxPUF46Z-Dr1dLyoOADjeYeG1VmcdopQVpPk_xTrWVlQfNfXgmoLELgh0euotbMWNcpru0orj-w8zSKksrQxEbYKtMs/s320/volley.gif)
ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΡΑΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΑΣ
Το βιντεο που ακολουθεί μας παρουσιάζει δραστηριότητες που θα μπορούσαμε να εφαρμόσουμε στη διδασκαλία του μαθήματος της πετόσφαιρας στις μικρές αλλά και σε μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού σχολείου.
Ανάμεσα σε άλλα οι δραστηριότητες αυτές αφορούν τα πιο κάτω θέματα: Ρίξιμο - Πίασιμο μπάλας πάνω από φιλέ
Αύξηση της Αλτικότητας
Διδασκαλία Σέρβις από κάτω.
Μετακινήσεις
Θέσεις Ετοιμότητας στην Πετόσφαιρα.
Μανσέτα
Δέστε σχετικό βίντεο
ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ (ΑΠΛΑ) ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΑΣ
Για να αγαπήσουν τα παιδιά ένα άθλημα σίγουρα αυτό θα γίνει με το να τους δωθεί χρόνος να το παίξουν και να το γνωρίσουν καλύτερα. Η πετόσφαιρα είναι από τα ομαδικά αθλήματα που είναι δύσκολο να παίξουν τα μικρά παιδιά αλλά και μεγαλύτερα παιδιά, που δεν έχουν συχνή επαφή με το άθλημα, και αυτό ίσως τα απογοητεύσει αν επιμένουμε από την αρχή στους κανόνες.
Έτσι καλο θα ήταν να δημιουργήσουμε διάφορα τροποποιημένα παιχνίδια πετόσφαιρας, τα οποία και μπορούμε να ονομάσουμε μαζί με τα παιδιά, και που θα ανταποκρίνονται στην ηλικία και τις δυνατότητες τους.
1 vs 1 ή 2 vs 2 ή 3 vs 3 ή 4 vs 4 με πέρασμα της μπάλας πάνω από το φιλέ και πιάσιμο πριν η μπάλα κτυπήσει στο έδαφος.
2 vs 2 ή 3 vs 3 ή 4 vs 4 με αλλαγή θέσης παικτών κάθε φορά που γίνεται αλλαγή πόντου ή κάθε φορά που γίνεται πέρασμα της μπάλας στο αντίπαλο γήπεδο.
1 vs 1 ή 2 vs 2 ή 3 vs 3 ή 4 vs 4 με πέρασμα της μπάλας πάνω από το φιλέ και πιάσιμο πριν η μπάλα κτυπήσει στο έδαφος ξεκινώντας κάθε φορά που επιτυχάνεται πόντος με σερβις.
2 vs 2 ή 3 vs 3 ή 4 vs 4 με αλλαγή θέσης παικτών κάθε φορά που γίνεται αλλαγή πόντου ή κάθε φορά που γίνεται πέρασμα της μπάλας στο αντίπαλο γήπεδο ξεκινώντας κάθε φορά που επιτυχάνεται πόντος με σερβις που εκτελεί ο παίκτης που βρίσκεται σε συγκεκριμένη θέση που καθορίζουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου